CPO veya Cost Per Order, bir e-ticaret sitesinde belirlenmiş olan ürünlerin reklam üzerinden gelen ziyaretçiler tarafından sipariş verilmesi halinde reklam verene sipariş başına ücretin ödendiği modeldir. Cost Per Order ile firmalar bütçelerini, %100 kazanç sağlayacakları reklam modeline yatırmış olurlar. Sipariş Başı Maliyet ile reklamın gerçek başarısını ölçmek mümkün hale gelir.
Cost Per Order (Sipariş Başı Maliyet) kampanyalarını başarıyla tamamlamak oldukça zordur. Çünkü ziyaretçi sitenizde herhangi bir reklama kolaylıkla tıklayabilirken sizin belirlediğiniz şekilde sipariş işlemini gerçekleştirmeyebilir. CPO geliri için ziyaretçinin ürünü sepete eklemesi yeterli olmayıp, satın alma işlemini gerçekleştirmesi de kriter olarak belirlenebilir.