Türkçe karşılığı “Yeniden Pazarlama” olan Remarketing, Google’ın internet reklamcılığında sunduğu seçeneklerden biridir. Adından da anlaşlılabilceği gibi “yeniden pazarlama” daha önce pazarlama faaliyet gerçekleştirmiş olduğunuz bir kitleyi hedefleyerek, bu kitleye yeniden pazarlama yapmanızı sağlayan bir yöntemdir.
2010 yılından beri kullanılmakta olan Google Remarketing, özellikle e-ticaret siteleri için oldukça etkili bir yöntemdir. Reklam kampanyanızda sitenizi ziyaret etmiş, fakat alışveriş yapmadan çıkmış olan kullanıcıları yeniden hedefleyerek onlara özel reklamlar yayınlamanızı sağlar.
Aradığınız Bilgiyi Bulamıyor musunuz?
Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,