Dijital pazarlamanın son zamanlarda popüler terimi olan dönüşüm hunisi, kullanıcıların satış işlemlerini ya da diğer sonuç gerektiren işlemleri tamamlamak için geçmesi gereken adımları içeren bir şemadır aslında. Oranlar, adetler ile kullanıcıların nasıl ve ne kadarının işlemin son adımına ulaştığını bizlere gösteren bu veriler sayesinde her bir adımın işleyişini ve kullanıcı dostu olup olmadığını ölçebiliriz.
Dönüşüm hunisinde bulunan her bir adım kendi içerisinde ölçülebileceği gibi akışı bozan herhangi bir durum da kolayca fark edilebilmektedir. Bu da yapılacak optimizasyonların doğru yere yapılmasına olanak sunmaktadır.
Aradığınız Bilgiyi Bulamıyor musunuz?
Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,