X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Bilgi Bankası

AnasayfaBilgi BankasıSözlükD-GGörüntülenme (Impression) Ne...

Görüntülenme (Impression) Nedir?

Görüntülenme (Impression) Nedir?

Görüntülenme veya İngilizce karşılığı ile Impression; bir internet reklamının kullanıcılar tarafından görüntülenmesine verilen isimdir. Bir internet kullanıcısı bir internet sitesini ziyaret ettiğinde, görüntülemekte olduğu sayfada bir reklam varsa bu reklam için bir görüntülenme yani impression gerçekleşmiş olur.

Görüntülenme Nasıl İzlenir?

Görüntülenme, her zaman dönüşümle sonuçlanmayabilir. Ancak görüntülenmeyi izlemek, bir reklam verene reklam ve reklam stratejisi ile ilgili çok fazla veri sunacaktır. Bu veriler, arama motoru pazarlaması (SEM) ve tıklama başına ödeme (PPC) kampanyaları gibi diğer dijital pazarlama kampanyalarını oluştururken büyük fayda sağlar. Üstelik reklam dışındaki arama motoru optimizasyonunda dahi bu bilgiler son derece değerlidir. Bir reklam kampanyasının kaç gösterim oluşturduğunu bilmek, pazarlamacıların Tıklama Oranları (TO olarak bilinir) gibi bir dizi diğer pazarlama metriği oluşturmalarına da yardımcı olur. Tüm bu metrikler, bir kampanyanın etkinliğini hesaplamak için kullanılır. Ancak başarılı bir şekilde ölçülmesi için doğru bir gösterim sayısı gerektiği ve tüm bu süreçlerin manipüle olmadan gerçekleşmiş olması kesinlikle unutulmamalıdır.

Aradığınız Bilgiyi Bulamıyor musunuz?

Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,

Bir Destek Talebi Oluşturun.
Faydalı Buldunuz mu?
(180 defa görüntülendi. / 0 kişi faydalı buldu.)

Bir Sorunuz mu Var?

Sorularınızı cevaplamayı bekleyen muhteşem bir ekibimiz var.
Bize Ulaşın.